Seksologien markkinointicoachaus

Miten markkinoit somessa? Miten hyödynnät parhaiten nettisivujasi?
Miten tuot itseäsi asiantuntijana esille? Miten seksologina voi hyödyntää somea ja missä muualla voi markkinoida? Miten saat lisää asiakkaita ja myyntiä?

Olet loistava seksologi ja alasi asiantuntija, ja nyt se tosiasia pitäisi saada myös asiakkaiden tietoisuuteen?

Markkinointi on tehty meille seksologeille kohtuullisen hankalaksi, koska alamme sanasto aiheuttaa usein haasteita maksetussa markkinoinnissa. Silti ei kannata jättää löydettävyyttä nettisivujen ja asiakkaan löytämisen varaan.

Ihmiset kyllä googlaavat tänä päivänä kaiken, mutta vaihtoehtoja on vaikka kuinka, joten miksi he valitsisivat juuri sinut, jos eivät sinua tunne?

Coachauksen takana:


Olen markkinoinnin tradenomi koulutukseltani, tehnyt markkinointia, viestintää ja sosiaalista mediaa kaikkiaan nyt 16 vuotta useassa eri työnkuvassa. Olen myös seksuaaliterapeutti -yrittäjä ja oma asiakasvirtani tulee täysin oman markkinoinnin pohjalta, sosiaalisen media ja blogin kautta.

Olen luonut omat nettisivut, blogin ja Parisuhdeseksi -instatilin tyhjästä. Minulla on menestyvä blogi, jossa parhaimmilla teksteillä on 23 000 lukijaa ja Parisuhdeseksi –instatili, josta saan jatkuvasti palautetta, että se on paras sometili seksologian alalla, koska se oikeasti hyödyttää ihmisiä.

Seksuaaliterapeutti Coaching

Markkinoinnissa on tietyt lainalaisuudet, se ei ole mitenkään rakettitiedettä, mutta niitä kannattaa ymmärtää. Olen käynyt vuosien aikana kymmeniä markkinointialan ja sosiaalisen median koulutuksia. Ja nyt voin auttaa sinua hyödyntämällä osaamistani.

Yrityksen markkinointia on tärkeää tehdä systemaattisesti, suunnitellen ja tämän alan lainalaisuudet tuntien. Samoin sosiaalista mediaa on ymmärrettävä, jotta sen saa oikeasti valjastettua omaksi hyödykseen ja tärkeintähän on saada asiakkaiden tietoisuuteen se, että sinä olet heitä varten.

On oikeasti ajan ja rahan hukkaa käydä markkinointikoulutuksia, jotka lähes poikkeuksetta perustuvat vain maksettuun markkinointiin sosiaalisessa mediassa. Seksologian alalla on tehtävä asiat toisin.

Seksuaaliterapeutti Coaching

Autan mielelläni sinua markkinoinnissa

Olen käynyt tuon hankalan tien itse. Koska minulla on markkinoinnin ja viestinnän tausta, ymmärrän tämän alan haastavuuden varsin selkeästi. Olen oppinut matkan varrella valtavasti siitä, mikä toimii, mikä ei toimi ja mikä useimmiten tuottaa asiakkaita.

Haluan nyt auttaa sinua miettimään markkinointia oikeasti seksologian näkökulmasta ja haluan, että pääset helpommalla.
Miksikö? Koska siten asiakkaat löytävät helpommin itselleen oikeanlaisen terapeutin luokse ja saavat apua. Se on minulle juurisyy.

Markkinointi- ja some -coachaus yksilönä

Teen coachaus myös yksilöille, ihan sinun omien toiveidesi ja tarpeidesi mukaan.
Varaathan aikaa spostilla: susanna@rouvasyld.fi

Yksilöcoachauksen hinta on 70 e / tunti + alv. 24%

Markkinointi ja some -coachaus ryhmässä

Teen coachausta pienissä ryhmissä, jotta saisitte mahdollisimman paljon irti käytännön ideoita ja vinkkejä. Ryhmät menevät tietyllä aihe -kaavalla, mutta toki ryhmässä keskitytään siihen osallistuvien tarpeisiin ja teemat määritellään sen mukaan. Koska oikotietä ei ole, niin markkinoinnin näkökulmasta tämä prosessi vie parhaimpaan lopputulokseen.

Coaching on käytännönläheistä ja tehty siitä näkökulmasta, ettei sinulla tarvitse olla aiempaa ymmärrystä markkinoinnista. Keskitymme jokaisella kerralla tekemään konkreettisia toimia, jotka vievät yritystäsi ja asiantuntijuuttasi eteenpäin.

Teema 1: Henkilöbrändäys
Tärkein osuus kaikessa markkinoinnissa!
Miten erotut seksologina?
Mitä pitää tai kannattaa itsestä tuoda esille?
Mikä erottaa seksologin asiantuntijasta?

Teema 2: Omat kärkiteemasi ja kohderyhmä
Kärkiteemasi, mitä tuot esille.
Kohderyhmät, joille markkinoit
Ydinviestit ja niiden kohderyhmät
Miten lähdetään miettimään markkinointiviestiä kohderyhmälle?

Teema 3: Nettisivut ja Googlemarkkinointi
Nettisivut
Hakukoneoptimointi, miten sinut löydetään googlesta
Miten saat sivuille näkyvyyttä?
Miten sitoutat asiakkaat?
Blogi markkinointina
Google -markkinointi

Teema 4: Seksologien sosiaalinen media
Miten somekanavia kannattaa hyödyntää?
Henkilöbrändisi sosiaalisessa mediassa
Mitä sosiaalinen media vaatii / ei vaadi?
Miten tehdä myyntiin vaikuttavaa sometyötä?
Työkalut

Hinta:

240 e / osallistuja (eli 60 e / 2 h)
Coachaus-setti on yhteensä 8 h. 4 x 2 h kerran coachaus-setti.
Jokainen ryhmä alkaa 6 osallistujalla.
Lähetän laskun yhdessä tai maksimissaan kahdessa erässä. (sovitaan 1. kerralla).

Coachaus on ostettava settinä, yksittäiselle kerralle ei voi ilmoittautua erikseen.


Seuraava ryhmä alkaa iltaryhmänä:
Klo 17.00 – 19.00


Tapaamiset:

Ti 25.5.2021
Ti 1.6.2021
Ti 15.6.2021
Ti 22.6.2021

Ilmoittaudu tästä: